nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 27

LAMA

aku bukan mahu berkata tentang boyfren lama,selendang lama,barang lama,xpi!xpi! tentng kawan lama!!! i do miss them damn much!!gila lahh.lame xjmpe diorng doh.lpas aku pinda skola aku trus xjmpe diorg sume dh,rindu gle klau nk dikire kn dh 4 taun xjmpe diorng daa.klau yg aku jmpe pn skit jeh,pneh,syidi,izat,fakhri,kinah,zulaiha,azim,idris adela lg,xingt dh.rindu kot.muke diorng pn dh laen sume,ade dh tnggi,ade yg maintain tnggi.haa.mcm2 ah.ari 2 pneh cal aku,yelaa sb bday die dpt free cal an,die cl la aku,klau xsilap aku berjam2 kot ktong sembng,mcm2 ktong smbng,lwak pn ade.actualy kn pneh,aku nanges ah time sembng ang psal 'A.S.H' tue.kn kte gdo an?sdih pn ade.aku xsngke jd cm 2.sdih gle vavi haram nk mmpus kn2.hahahaa.apelaa,kalu nk dikenang2kn cm beron je kite dulu2 kn2.huu~i miss u lahh,ermm.then ade mmat ni nme die syidi,die bdk anderson skng,dlu skola ulu kinta.hee die ni teman olahrage time skola rendaa dlu,die ni pendek ! amik ang!hahaa.die nk lawak doe,mengong btol,ari 2 aku lpk ngn mmber kt jj,then kebetulan bf fara 2 mmbr syidi,then time 2 syidi ade,makk aihh!tkjut kot jmpe die.huu~tinggi xubah2,hahahaa.lpas 2 ade ke die ckp aku ni dh gemok,hampeh btol.ahh!gram2.hee.then pneh cte kt aku syidi ckp aku dh mcm mak org?alaahhh,aku taw,ang jlez ngn aku kn?sb aku dh tnggi kn.hahahaa.then afiq pula ketua pengawas skola rendh juga yg tahi lalatnya tetap meleket kt atas hidungnya.hahhaa.die aku slalu sembng2 kt ms jeh,then,rozaty aku ade contact die dlu xpi dh hilang.haiyaaa.then,saidatul akma yeaa.die ni aku rse dh pndai nk mmpus,nsib bek la kwn2 aaku sume pndai,aku jeh yg bongok2 xpndai asyk ngn bowling jeh.haiyaa.hmm.hope ade reunion tuk skpph=( ari 2 ade jmpe ckgu bm aku ckgu sabri,die dh krus ksian ckgu,pneh kte ckgu sket=(








I MISS YOU ALL <3

No comments: