nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 31

halo stranger

apa perasaan bile diberi amaran dari stranger ?

who are you bladi biatch

ape ? ape ? masalah ? sini kasi tahu aku lah

aku boleh berdiri teguh gagah tubuh aku dari dalam


ape ? kenape ? cepat la kasi tahu sama aku lah !

aku pun curious dengan kau bladi biacth

sila berani pamerkan aku siape diri sebenar

satu kosong aku beri markah untuk bladi biatch


hei ! kasi detail tentang kau cepat lah !

aku tabah kau sorok diam diam

aku satu kau kosong

mana mahu ? kasi tahu cepat


apa yang kau jelaskan

aku akan pertimbangkan seawal yang boleh

kalau kau betol

maaf,aku salah dan aku undur diri


kalau penyata yang kau bagi salah

aku akan bertujah dengan releven

kalau kau mahu menang kau ambil

aku tak terlalu mengejar pasal ni


p/s : damn ! its killing me ! jantung aku tak habis berdegup kencang . kenapa ? petanda buruk ke? woww . malam ni memang sekali gus aku dapat satu cerita yang menegangkan saket kpla aku ni . haihh ='


No comments: