nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 30

litar sistem adilkap

LSN :)
hari tu teman dah cakap khamis ni teman pi dengor ceramah kat LSA tu haa !
semangat hari ni bangkit awal sempat pulok online fesbuk . ngeh ngehh
sampai2 msuk pejabat blablablaaa . ntoh le ape yang di buatnye
teman tunggu le kt luar duduk . nampak kawan teman
capang , atoi pahtu ade le sikit junior2 haha .
pukui 9 cam tu dah masuk dewan sejuk menggigil tu haa
tak tahan aku dibuatnye punn !
tapi yang bestnya penceramah tu la longhat die tu kemain lagi
ate , sahih aku mengekek tak henti dalam tu
die buat lawok die gelok sendiri
adeihhhh , saket perut aku ngekek memanjang !
ni le ghupenye penceramah tu
tapi pokcik tu tue dahh . terlukis mude pulokkk


kelas setrusnye 3 jam lagi
ni duk pi blajor enjin enjin radiator bateri sume loh
aku pun daa penin nengoknye
lepaih dah habih sume , pakcik ni sempoi
duk loghat perok jugokk
ate , mmg aku ngekek lagi le punn
memang baik ngan aku le pun . har harr
pakcik tu habaq kat pak aku
yong ni boleh blaja , steady je bawak tadi
cewahh , kembang sementara hidong aku ni haa
ni lee ghupenye pakcik tu . har harr


pokcik ni sompat lagi duk nyembang ngan aku haa
tape pakcik , taa bosan pun
saya suka care pakcik . har harr
peace


No comments: