nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 2

nikon..photography..future..



im totaly love to hold nikon okay.sesebuah gambar boleh meluahkan segale emosi yang terpendam dihati.mungkin rmai yang jiwanya tertekan ade prasaan2 yg xbleh diluahkan,so ape kate bwat sesuatu yg boleh keluarkan segale prasaan2 kt hati tuh , baru la puas! :D ..im such a drama y'll!!

okay.back to me,my brain surrounded by photo.kemane sje aku pegi mesti ade gmbar yang nk di tangkap.actually aku xde lagi camera kepunyaan aku sndri.xpi aku tgh usehe nk dpatknnye.first thing aku msti bli camera then baru notebook okay.sometime i need to bite some fresh idea 2 edit one photo.kdg2 ble edit mcm hampeh.xlwa langsung.xpi ble idea tu da melambung2.smpai x tertido aku.but,tataw la npe aku xboring2 bab editing ni.maybe i diserve it.hahaha.mybe laa.xpi x pro lg babe.xpi kan2 aku ade perancangan utk lpas spm nnt.aku nk msuk cosmo point dlu nk amik art n grafic.so keje aku betambah lg sempoi arr.then aku bleh smbung kje sambilan ngan abg aku.abg aku photographer otai wooaaahhhh!!!waa tabik laa broo!!klu rajin senang2 ar bukak link die http://jangguttouch.com/ korng bukak je kn.perrhhhh smart dowh gmbr2 die.klu ppe gmbr yg aku nk edit aku tgk gmbr abg aku dlu.kdg2 die ajar aku.pening gak la.hahahha.okay smpai sni je.tatata

2 comments:

rasyifah rushda said...

i envy u laa :)

Hafyzdinh Hadin said...

u buy a nikon D90 laa...
then i borrow from u... =D
mine is D60 and Sony @350...