nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 31

bila bosan ..

harini kt klas xblaja langsung,buat pnt aku jeh bwk beg berat2.lpas rehat diorng sume jnis lpak sne sni xpi kt dlm klass ah,aku tataw nk lpak ngn spe aku ge ah kt ashrn dgr die psng lgu pe,tgk2 lgu mj.hahhaa.akuu pn lyan ah jgk.aku dduk tmpt linda,pas2 tgn aku gatai nk merabe2 beg shafeeqa,eh?ade tupeng,huhu,pas2 aku jmpe bku pa'an,aku amk ah nk salin skit ayt2 jiwng die tuh.aku pn amik bku aku trus ge dpn sorng2,

telinga ku hanya mndgr
rakan-rakanku tertawa sana-sini
aku kembali ke tempat asal ku
dgn perlahan aku menulis
luahan hati aku di buku ksygn ku

setelah selesai semua
suka duka semua lebur pergi jauh
pahit manis hilang sejenak dari ingatan
sepintas terpandng hati tertanya-tnya,mengapa?
suara terbang sana sni memfitnah semua
betolkah semua ini?benar atau bohong semata-mata?
sahabat berbicara,redha sahaja dgn ini semua
mungkin mereka cemburu dengan kita
aku mndgr dgn katanya yg berbahasa
terhapus hilang semua dukkha
tiada lagi hidup dengan samsara

bukan semua manusa jahat
bukan semua manusa baik
tidak hairan jika manusa memperkutuk aku
tidak hairan jika manusa membenci aku
semua benda aku boleh buat
semua org aku boleh kwn
TAPI!aku berfikir dahulu sebelum berbuat apa2

No comments: