nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, July 30

selanjutnya


keseronokan membri kenangn bersma,
rkan-rkan mmbuat ku ketawa,
kesana kemari kami bersama,
tidak hirau jika bergurau sesama kita,
melepak ktorng sume suka,
tidak kesah lah or nk ckp apa,
hahahhahahahaaaaaa.

jauh mungkin dekat,
lambat mungkin cepat,

gembira,sedih semua kami lalui bersama,
gelak tawa mereka bikinku kecewa,
tatkala suatu hari kelak mereka buat hal masing2,
aku pasti merindui mereka semua.

kpd rakan2 ku yg lama berzaman,
kemana kmu semua mnghilang diri?,
aku tertnya-tnya khabar korg semua,
lupekah korng sume kt aku,
jika aku lupe korg mintak ampun lah,
aku masih teringt lg saat2 kite bersama,
gelak tawa,sifat kebudak-budakan,
semua lah pasal zman2 dahulu kala,
rindu sngt-sgt.
bila mahu jumpa??
setengah jeh yg nmpk,
yg laen mungkin belaja,
bukan macam aku,
asyik dgn bowling sahaja.

untuk kawan-kawan ku semua,
jaga diri elok-elok okay,
sekarng pegi mne2 bhye,
sb ade H1N1.huarrgghh!
aku syg korng sume,
kalau nmpak @ jumpe aku,
tegur2 lah okay.

xkirelaa korng dh tegur ataw sembng2 ngn aku
aku anggap korng kwan aku,
mungkin aku pernah mmbenci korng,
xpi mintak maaflah,
aku dh xsuke mmbenci org dh,
tak baek lahh,
aku mungkin juga sudah berubah,
dari segi pemikiran ku mungkin.
aku xkesah kau kaye?miskin?hodoh?cantik?
aku tetap berkawan dgn kau,
aku berkawan dgn org yg boleh
bawa aku ke hadapn,
aku juga brkwn dgn org yg kebelakng,
xpi aku selalu kedepankn mereka,
jangan menganggap seseorng itu lemah,
semua org punyai kelebihan dn kekurngn,
sebelum menguji diri org lebih baek uji diri sendiri dahulu.



rindu org ini semua:
budak SKPPH
MSSPK
MSSM
1R
2R
3R
4K2
TAKE CARE ALL MY FRIEND <33

No comments: