nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 12

i miss youu !!!!!


hari pertama aku tercari-cari mana engkau
mengapa maen-maen dengan semua ini
aku sedikit kecewa juga hmm
engkau pun menyesal juga kan
tidak mengapalah
untuk hari seterusnya
pastikan engkau tidak membuat kesalahan yang sama


mata aku dengan perlahan tutup denagn sendiri
aku bermimpi,
aku ikut rakan untuk memberi semangt
aku perlu balek untuk merehatkan diri
dalam aku sedang turun dari tangga yang bergerak
aku ternampak engkau
engkau terus hampiri aku
aku memeluk erat badan engkau
engkau cumbu dahi aku dgn manja
aku kesuntukan masa
jurulatih memanggil aku
aku sedih dan tercari-cari
mana engkau pergi
aku terbangun dari lena
aku melihat gmbar engkau
terus aku hantar pesanan
aku rindu engkau sgt2

seperti apa yang aku ckap kt engkau sabar jea
mungkin nanti ade peluang utk kite brjmpe =(
do u noe this ? gys mea <33





No comments: