nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 14

xsabar,xpi takot



_______________________________________________________________

haa~xsabar nk raye!wee~,xpi takot lahh nk balek rye nnt,biase ah mcm2 excident ade en.tambh lg nnt aku blek ngn mama due org jeh.hari jumaat,blek skolah trus blek kmpung,nnt kot2 dlm otw 2 aku tetido ke sian mama.haa.tapelah.sebelum mulekan perjalanan bace doa dlu yee.hindari dari segala bencana dan slamat smpai ke destinasi.aminn.

______________________________________________


hehe.xsabar nye nk pkai bju raye!!,ksut bru,handbag bru,sume ah yg baru.muahaahaha.xpi en,this year cm kurng jeh dpt duet rye.yelaa maklumlah dh besar la katekan en.haisshh.nk duet manyak2.bru syok leh shoping.hehhee.mlm raye kami sdare mare kemas rumah bg cntek.hehhee.xsabor ah.mlm 2 men mercun.muahahaa.syokk siott!

____________________________________________


pagi raye mcm biase aku bgun pg dlm pkul 6 cm 2,kuar jlan2 kt kmpung.tgk bdk2 men mercun,n aku join skali ah.muahhahhahaa.kmpung aku mmg syok ble pg raye.lpas diorng dh hbis sembhyang raye,kami yg perempuan bersiap mnghiaskan diri untuk beraye.xpi.this year aku nk ikot abh pegi ziarah kbur atuk,nnek,a.ajim =( sedih diorg tade mase raye.msti meriah klau diorng ade.tapelah besabar jelah k.redha je ape yg kite dpt.ermm.lpas dh ziarh kbur susun kuih sume.wee~then dtglah sdare mare aku..

_____________________________________________


aku pasti upload gmbr2 raye okay.just wait! =)

___________________________________________


No comments: