nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 17

holiday


aku selalunye tade mase langsung nk becuti sane sni ngn family.sibuk ngan bowling la study la tu la ni laa.mcm2 btoll.TAPI,sekarang raye chine ni aku ngn kkk pi ke medan !!! haa! bkan medan gopeng yee.medan indonesia.wow2!excited kot.yela aku mne la pena pi luar ngare.takat ngeri2 tu bleh ah.hee.aku pi medan 4 hari 3 mlm..tempat2 yg aku ge parapat & brastagi.wahaa.tak sabaa ni nk pi tasek gnung brapi,tasek danau toba,gunung sinatubung,shoppinggg !! . hohoo.klau pi bedue ngn awk kn syokk.ehehee.angan2 sudaa.wee~taakkkkkkk saaabbbbbaaaarrrrrr !! korng sume nk pesan pape ? hohoo . tape2 nnt aku bli tok korng sume k . dunwory be happy.hahahaa =D

ya allah slamatkn lahh perjalanan kami.lindungi lah kami dri segala bencana dan kemalngan.slamat kn la kami smpai ke destinasi dan slmatkn lahh kami dri berlaku ape2 kjdian yg tak diduga.
aminnn....

selamat tinggal untuk sementare yee bowling =D
im gonna miss u superman<3

No comments: