nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, October 16

Bagai kaca terhempas ke batu :)



satu hari aku terfikir ...................................................
kenapa aku rase tak dihargai ?
sedangkan aku,
bersusah payah sendiri..
menangis sendiri..
selesai sendiri..
faham sendiri..
penghujungnye mereka puas
aku hanye dapat penat (-_-'')

mereka hanya pentingkan diri untuk senang !
untuk lepas dari kesusahan !
untuk dapat perhatian semua !

bila susah,aku jadi orang tengah dan orang jalan penyelesaian
tapi,bile aku susah,ade mereka peduli ?
ade mereka nak bantu aku ?
terfikir jugak kenape aku yang dapat sume ni

tapi pelik.........
aku tak putus ase nak tolong
tetap ikhlas ,
tetap dgn diri aku
dengan pendirian aku

maaf,aku bukan jenis buntu tak tentu hala di depan mereka
klau tidak itu punn yg paling kronik mungkin mereka nampak
yang pasti aku tak suka tunjuk msalah aku
mereka perlu tahu masalah aku
tapi bukan dengan menyuarakan suara dari mulut aku
tapi melihat dengan air muka aku sendiri

*senyum*

No comments: