nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, October 30

mixed

sepertinya OCTOBER ni patutnya bulan riang gumbira bagi aku
tapi tidak , aku hanye menumpang gembira orang lain je

seperti ape yang aku katakan kat kau hari tu
'aku suke tengok orang bercinta'
sebaliknya,aku sendiri resah bila diri didekati cinta
ahh! cinte beri aku kesengsaraan
maaf,kadang kala mmg aku perlukan cinta
tapi.........aku tak yakin ape aku boleh jage atau tak

tiba2 hari ni aku sedar ,
aku tak boleh ganggu kepunyaan orang lain
ape kalau aku di pihak perempuan tu .
mesti marah , cemburu kan ...Align Centre
tapi niat aku bukan lebih dari tu
cuma berkawan , tak salah kan
'berkasih biar satu berkawan biar beribu'
sume penah dengar ni kan
tapi tak pernah hayati betul betul
tak perlu lah menikam orang dari belakang
niat aku baik , bukan apa yang kau sangkakan
sudah lah , terpulang nak percaya atau tak

apa tindakan aku betul ke berbuat begitu
atau menguris hati orang lain ?
okay , kalau tak suka aku berkawan dengan orang
cakap je . i dont mind
aku bukannya mudah nak dapat kawan sefahaman
aku tahu , ia datang dengan sendiri
tak perlu bertungkus lumus susah payah mencari


selamat berkawan
:)



No comments: