nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, October 4

pagar dan pintu dibuka

wengg wengggg , mahu crita tentang rumah terbuka hari sabtu hrituu . sangat memenatkan peeps ! sye jemput rakan2 sye je , sory yg sye tak jemput tu . rase bersalah pulak :(

errmmm , nasib baek si 'dia' dtang dulu , kalau tak tak terlayan lah beliau . aicehh . haha . btw, my mum order laksa , kak erin orderkn roti jala ngn satay . jap2,nk bg taw sya ada msak jugak taw . taw pe? kuih kari tuk roti jala plus kuah kacang . wee ~ i like cooking , sje nk bgtaw.tanak taw tape..

wek ! wekk ! after si 'dia' dtg , my girls pulak dtg ! wee,amboiihh.mcm artis dah nengoknye deme ni .haha.yelaa,diorng pkai cntek2 pastu nk pi jj,aku tinggl sorng2 kne layan tetamu.yelaa.mse aku busy time tu la korng nk hangout eh.grrhh ! geramm.hahaha.

kemudian dan kemudiannya classmate gile bpk rmai dtg . mcm ade buat rusuhan pulak.takot aku ! bhahaha. lwak btol deme . jap2,'mama, deme yg rmai dtg ni mcm piranha ma'.hahaha.mknn tk ckup tuk deme . ksian.mne xnye dtg lmbt.muahaha.

yg kwn lelame aku zharip efan sume tu pulak segan silu nk amik mkn..ishh ! susa btol nk bngun nye ponn cik abg2 oihh . sory la xdpt den nk melayan korng , busy dohh ulang aling sane sni ..

ade lagi stu crite ksian , tntng kwn2 'uk' sya . bhaha . diorng cal2 aku .dh byk kali tp aku LUPE aku ltak hndphone kt mne . boleh pulak macam tu yee ? ksiannn gilee kt deme ni . tp bgus jugak deme dtg lewat2.baru aku boley melayan diorang :DD ishh , yg cik fakhri zahari ni membebel tak tentu pasal .podahhhh . btw,pini ngn faezah dtg.wee~ lame gilee tak jmpe diorng.sdey yg dtg sikit je . tp takpe , skit pun jadilah . hehe . aku ni penat melayan karenah mmat kuat tacing nihh . ngade2 btol..dh la asyk nk sepak muke aku jehh.huh ! ingt aku pe . tp aku klau sembng ngn ang msti tak benti gelak kot.bhahaa.tp kn kn knnn . haha . takde pe lahh. dme pn kesuntukan mse aku hntar deme jlan pulang .baibaii . mis u guys so much <3

TERIMA KASIH DAUN KELADI , TAHUN DEPAN DATANG LAGI .
maaf klau ade yang terkurang :(

dari rumah bising dipenuhi orang terus menjadi senyap :|
terfikir seketika , prasaan sedih dtgggg :(
sedih sekejap je jmpe dan tertawa brsme si 'dia'
tape ni , sabar . ade hikmah sebaliknya :|


lot of love
mimi supardi :)

No comments: