nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, October 7

susah

susah ! susah ! susah ! susaahhhhh !
nak mengajar sorang budak perempuan ni
grrr! tapi aku cube nak ajar die tanpe putus ase
tapi,please lah.jangan msuk tlinge kri kluar tlinge knan
duk angguk angguk gelak gelak pndang sane pandang sini buat ape
dan,mintak maaf cakap , kamu ni slow skit lah
jangan la biar diri ikut menjadi lambat
lawan segale virus2 yang ade dalam diri kite ni cik kak
lagi satu , mental kite pun kene sihat jugak
kalau tak macam2 bende negatif yang difikirkanye
haaa,maaf skali lagi klau menyinggung perasaan
tapi sebaliknye aku cakap bende fakta
come on lah peduli ape orang buat pd kite
haa,ade lagi satu aku nak tolong kamu
sebaliknye kamu mengata aku kedekut ilmu
ingat aku tak terase ke ape yang kamu cakap direct je tu ?
hati aku sebenarnye sensitive kalau nak taw
suarekn lah mulut kamu dengan kata2 yang menyinggung prasaan aku
asalkan kamu tak nampak betape tersinggungnya aku dengan kata2 kmu
dan asalkan kamu puas hati dengan ape yang kamu suarakan dari mulut kamu sendiri
sedih dong :'(


No comments: