nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 28

tuesday morning

baru je lepas panjat pagar . kunci gate tade . grr ==' deme bagi 2 jam , tapi tadi dapat buat 2 round pastu balik ?? grrr . mane taknye . ramai gilooo ! mau dekat seratus . sampai2 je capang ade . haha . ngekek lerr . har harr . adeihhh . nyesal datang minggu ni . so aku ngan capang mau datang next week . takk rmai orang sangat . yee ahh orang dah start sekolah en . har harr . nak sembang sikit pasal tadi . ngekek derr .


sampai2 bratur le punye panjang . dah sampai kt pondok pakcik gatai tu suh aku pi tukaq borang , ye ahh . dah setahun aku tak buat . jadi belacan daa pun . expired le . har harr . pi le aku menonong ke pejabat tukar borang tu . terpakse le aku beratur panjang lagi . aku dapat num 88 . olang cina cakap manyak 'ong' maa . bhahaha . tataw le pulak aku en . then tunggu punyaa tunggu dah dekat pukui 10 baru le aku dapat bwak moto tu . baru due pusingan pakcik suh benti sebab mase dah tak cukup . hampeh betol DUE PUSINGAN DUE JAM ? duhhh ~~ tak berbaloii okay . tapi nasib uncle ranjit tu kenal bapak aku . muke aku pun die ingat . wikikiki . ngeh ngehhh . die kasi latihan lagi . wee ~ dahbetol2 confident baru bolehh test . hehehe . lagi cepat lagi bagus en . hehehe

i can't wait ;D

No comments: