nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 31

diri aku bangga

mase terlalu cepat , sangat cepat
singkat kalau asyik biar mase terbuang

aku baru perasan hari ni hari terakhir untuk tahun ni
terfikir sejenak , ape yang aku ungkapkan pada 1 januari 2010 ?
termakbul kah semua azam aku ?
dibawah terpapar azam aku tahun dua ribu sepuluh
betul tercapai semua ?


AZAM SAYA

  1. wanna be good girl in my family
  2. wanna be the best among the best
  3. wanna be a good listner,caring,understanding,adventurous friend
  4. wanna be a consistant player
  5. wanna reach my target in bowling n spm
  6. wanna be a goody naughty student
  7. wanna be an optimistic girl
  8. 20.10.2010 this day,i want an awesome day
  9. wanna be a strong girl.hehee
biar aku terangkan satu per satu disetiap numbor

azam 1 , so farr aku dapat perbaiki kejahatan dalam diri aku yang jahil tentang menjadi baik
azam 2 , well,i guess im not the best among the best , but the worst among the worst :(
azam 3 , bende ni sedang aku lakukan , ia datang bila penghujung tahun
azam 4 , nahhh , honestly,im not consistant player . damn sucks
azam 5 , i didn't get my target in bowling . n spm,we dont know yet
azam 6 , nahh , maybe right . har harr
azam 7 , optimistic ? for sure not hundred percent har harr :)
azam 8 , sucks !
azam 9 , yes . i am ^_^

apa keazaman aku tercapai seratus peratus ?
TIDAK ! TIDAK ! TIDAK ! walaupun 'tidak' tapi aku bangga dengan diri aku . sebab apa ? sebab aku jadi diri aku sendiri , tahun ini banyak yang aku belajar tentang 'sabar' tak kesah dari segi ape . famili ? kawan ? cinta ? ketiga2 ni aku sabar . walaupun ade mase yang buat aku tertekan seperti biase , aku sabar dengan semua . apa-apa pun aku BANGGA dengan diri aku . aku tahu hanya satu bersama aku . tuhan aku .


No comments: