nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 29

now dan sekarang

sejak kebelakangan ni , hati aku penuh dgn sabar .
macam2 kerenah manusia sekarang kan
nasib bek aku boleh sabar . kalao taa bolehhh .
tak pasai2 aku bertukar jadi raksase macam ni haa .
hahahahahaa .


bukan ape , ntah la nak cakap camne
lepas ni kehidupan aku berbeze dari yang sebelum
aku bukan lagi budak sekolah
kalau dulu aku asyik ditimpa kerja sekolaa
tapi sekarang aku ditimpa kerja rumah
kalau dulu aku selalu merayap sekitar sekolaa
tapi sekarang aku merayap di kawasan rumah aku
kalau dulu mase rehat makan dengan kawan2
tapi sekarang makan sorang2


aku perlu pandai belajar berdikari
aku terfikir nak cari duit sendiri
aku nak rase mcm mane payahnye cari duet sendiri
baru terase titik peluh sendiri
walaupun payah , tapi seronok
pengalaman baru kan . hehe


well,aku dah start balek training bowling
dah sekian lame gantung bola
HAHA
hari tu tournement pun hampeh
pegi je peneng fiesta , sekolah sponser
tulah sponser yang terakhir dari sekolaaa . sobs sobs
ape2 pun , aku kene cari nikmat
baru aku rase balingan aku perfect
tapi bile naa dpt perfect game ntahh
bhahahhahaa !


dalam mase yang same
aku kene perabihh lesen motor aku
untuk dapat P
setahun aku pakai L
yincik,kasi libeyy sikit mase lee
boleh ? HAHA

dah
malas lukis
malass cerita
the end
("\(^__^)/")



No comments: