nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 4

khabar angin

dua tiga empat hari lepas , hati lancar berdegup pantas sepantas kilat . tapi bagai tertikam panah yang dah lame diasah hingge kilat boleh nampak gigi sendiri !

tak sangka cabaran dan dugaan sekali gus dapat . mengerikan dan lebih ngeri dari mimpi-mimpi ngeri aku . tapi aku gagah terima semua ;)

setiap satu khabar angin seolah serpihan kaca yang bertaburan di lantai simen yang terbiar tak disapu oleh bibik -_-'

terfikir sekajap , kenape ade orang yang sentiase akan ganggu kawan sendiri . saiko ni . mental low habis hancur sebuah cerita indah :D

aku sendiri pun terkena saiko , tapi putera aku hilangkan perkara buruk yang main-main mcm ade taman dalam fikiran aku ni .segala redaa .. tapi aku masih pelik . ade je negetively thinking main main lagi , itu aku boleh matikan , tapi tak berkesan . apa mau bikin ??

senyum sahaja :)

No comments: