nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, February 19

excited okay

well hello ! tiap kali bukak internet sahih bukak fesbuk , mmg dh rutin harian agaknye . fesbuk dah rupe dadah bagi aku . sehari tak bukak taksah ! tp dalam mse yg same duk jenguk2 jugak ah blog syg syg aku ni haa . nak update tp idea tadeee , so tgk je ah .

tetibe haritu bukak cam bosan jee suasane blog ni , lagu pun sume nak yang sayu2 . please lahh ! wake up mimi ! move onn ! so tgn pun gatai2 nak tukar layout template ape sume lah ! nak jadikan suasane nak happy2 rilex2 . kan chill je. yee dakk ?? lagu pun aku cari cam enjoyyy2 ^__^

so nilah hasilnyeeee ! muahahaha . ade game snake taw kat tepi kanan , main lee . faveret game kat henpon nokia cikai ku ! muahhaha ! lagu okay dakkk ? best en . sara ape ntah name penyanyi ni . lagu kings of everything . totaly aku enjoy bile dgr lagu ni :) tentang background blakang tu haa , cun dakk ? cun ke tak cun ke apadahalll . suke hati le , asalkan aku suke n puass tgk blog sendiri aku ni . cukup le sume ni yang dah jadi ni haaa . simple jee . takpayah nak crowded2 sgt . semakk ! ape2 pun bile aku tgk background baru ni sume aku exited sgt . ntah le nape . suke yee? SUKAAAAAAAAAAAAA ! heee ~

singgah2 n drop2 le coment or whteverrr ~
daaa ~~

1 comment:

fyy mokhtar said...

sayaaaa sukaaaaaaaa awak begini!!!!!!!!!!!!!!!!!