nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 11

perit

semalam tak tahu lah kenape hati sensitif sangat ..
malam semalam tengok cerita 'unggunya cinta'
best la jugak,tapi aku tak boleh tengok sampai habis sebab asyik teringat kat die jeh :( aku tak tahan aku masuk bilik sambung menangis , tak tahan sangat merase saat2 semalam . saket kepale fikir , mate saket asyik menangis . aku nak berhenti nangis, tapi tak boleh . aku nak tidur supaye aku dapat mimpi indah . tak boleh jugak . aku pasang lagu kuat2 muat2 kan headfone kat telinge n sedar2 aku dah dalam mimpi . tapi tak puas aku tidur semalam :( mane taknye,setiap sejam aku terjage , tangan masih nak mencapai henpon tengok ade msg ke miscal ke dari die , tapi tak de pun *masih mengharap semua tak betul* tapi nak buat macam mane , dah tertulis jadi macam ni kan ? terime jelah walau perit mane pun :')

pagi tadi bangun bukak tv .. kebanyakan cerite yang aku bukak mesti mcm ade kene mengene dengan life aku , 'ugly betty' memang episod selamat tinggal agaknye kot . malas aku nak layan cerite tu , aku yang saket kalo ikut2kan perasaan ni .

and hello friday,today my life was begin*pretend*

p/s : kadang2 aku tanak terbangun dari tidur sebab dalam mimpi,aku lagi gembira dari realiti sebenar :')

No comments: