nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 9

sembang nasihat sendiri

aku selalu cakap yg org desprate ngn cinte .
sekarang aku baru perasan , aku cakap kat diri aku sendiri =='
bodoh ..!
________________________________________________________

sudah la mimi , mengharap tinggi2 lagi tinggi dari klcc bagi diri tersekse lah
come on la , hidup kene move on !

aku bukan ape,cume nk luahkan SEMUE kt die mse hari trkhr brsme .
bukannye desprte sgttt
lagi pun dh bleh trime dah bende ni jadi

hang berangan le sorang2 mimi,mcm la die nk jmpe dgn hang !
hang tu sape , budak lagi
come on lahh . lupekan jelah niat hang tu

tapi :( hati aku ni mcm mane ?
aku nak die taw jeh :(

sekse mane pun hang dapat , hang kene redha dgn sume ni
mungkin ni balasan tuhan kat hang

hmm :( tapi.....................................

tapi ape lagi mimi oih ! sudah la
yang sudah sudahkan jee,maju kedepann
kalo hang terkontang kanting pikir psal die
ade die fikir mcm mne hang pkir ?
dah la mimi . lupekan jelahh

hmm :( entahlahhh

lantak hang la , aku dh ckp ni hang pikir la btol2
________________________________________________________

tak tahu nak katela ape yang hati ni berbicare
tak tahu ape yang hati ni nak ape sebenarnye :(


No comments: