nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 15

entah lee ..

since this morning
aku tak tahu macam mane nak gambar kan perasaan aku ni
entah laa ....

semalam aku penat fikir
sampai tidur pun asyik terjage2
muktamad keputusan aku untuk terus pegi ke sane :)
rase lega tak payah pikir lagi

tapi....bile dah buat keputusan macam ni
fikiran aku makin menjadi2
tetibe macam tersensentap pulak
cepat sgt nak nanges , apesal pun aku taktaw
mungkin mase untuk berenjoy aku dah singkat
ape2 pun aku kene move on pade tahap seterusnye :')

pasal plkn tu ..... aku akan pegi
tapi kannnnnn , nak nanges laaaa !
rindu mama abah kkk adam sume !
ni belum pegi lagi , ape lagi mase nak pegi n kat sane nnt
huuwwaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'(

sebab tu le kot aku rase cm 'entah' kot
lagi satu aku mcm fikir mase untuk aku macam terlalu singkat
ye ah , kat sane 3 bulan ..
lepas kluar je mcm dh ketinggalan
then ishh entah leee !
aku nak perbetulkan ape yang salah
tp entah lahh .
kepale aku pun duk berdenyut2 , saket pulak =='
banyak sgt pikir smpai diri pun tak terurus

memang mendap kalo mcm ni :(
aku rase entahh , entahhh dan entahhhh !!!
tolong lah ..

No comments: