nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, May 21

CERITA LAMAKU



dlam perjaln balek ke kampung,ade seekor makhluk yg menjijik kn telah masuk ke dlam bju ku.OMG!ape ni,begerak2 plak ?? oh shit !! wlau pn ni crite lame aku msih terase kengiluan 2.ahaa!!! aku bleh rse kaki die jln serate badan ku o_O .klu dikirekn aku rse 2jam aku duk diam n bekeras kt krete.gilaa btol,geli kot !! bile dh smpai kt kmpung aku ikot abh ge bli ape ntah.pas2 kn bende 2 kt lengan aku blah knan , time 2 aku pkai bju yg lngan die 3quater tuh.haiyaa! dgn sepantas kilat aku mengglejat kt situ ! aahhhhhhhhhhh!! bodo!bodo!.

hahaha.pas2 kn smpai skng aku taasukaa!! cicak.budoo.euww!.skng generasi turun ke adam,hahaha.kt dapur slalu ade lizard,pas2 klu die nmpk jeh,nangis.hahaaa.die pn kte lizard2!hahaa.pandai btol.klu nk tkotkn die pn sng jeh,xpi jgn la bg aku nmpk cicak..i'll kick ur ass !

No comments: