nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, July 18

AFTER TRAINING SEMALAM




lpas hbis training smalm abh suh owg msuk cek kt bankk.abh ajar cmne nk msukn.hahaa.bengong2 jeh.kne tulis num akaun,name,num tepon..tulisan dh la buruk,abh gelak jeh..hehee.pas2 mama ckp kkk dh khbisan duet sehingga titisan terakhir,aku pn mcm termurah hati nk bg 100 kt kkk,sb yelaa die dh blikn aku mcm2,xkn xtlong die kn2..xpi mama ckp 50 dh la,sb abh dh bg 60,ksian xde duet nk blek.hahahaa.2 la bli lg durian smpai 50hinggit!.haa.dey,cpt ah blek ade byk story ni mau citaa ni.lpas msuk cek,kuar 50 nk msuk duet kt cimb kkk plak.mama punye kad maybank bru mne aci nk jugak yg ceri2 2,comel taw,aku punye lame punye..xsyok ahh.mama ckp lpas kne rgut 2,wt bru dpt yg ceri2 2.mne aci ! nk gak !hahaa.btw,aku mama ngn abh lapa siot,kebetulan bank dkt ngn KFC huarhghhh..jum2,hee.klu dh lapa sume bende nk mkn.krete api pn nk mkn gak =(( asal aku bwk beg ksygan aku yg beduri2 ito msti ade org tgk aku mcm aku ni aliean pe??xpi ade sorg pekeje ni die ckp,eh comel lah beg..pas2,aku cm dgr die ckp ngn mmbr die.''klau aku nk bli sb unik''..yess absaluatly unik ..yeahh..gmbr kt bwah ni sje gtal2..






No comments: