nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, July 20

JELAJAH

last sunday,ade JELAJAH REMAJA PERAK,aku dpt 2nd place.aku rse puas wlau pn xmng num stu..sb average aku melepasi target dohh.aku target 190 ckup ah,xpi dpat 203.perhhh.alhamdulillah..hdiah dpt 80,k ah..byar 40,sve 40 lg..hmm,well.ktorng lpas maen,trus menuju ke foodcourt sb perut dh begendng2.lpas mkn,ktorng terdiri dari aku+nana+miera+fatin+fadhlin msuk alley dan tmbah lg stu pnghuni iaitu fyna,ktorng pn decide nk round2 the world.ble dh bosan ktorng msuk alley balek.tibe aku cm sje nyorok kt bende jadah 2,pas2 spe ntah ckp jum maen 'aci nyorok'..hhaaa.mengenang ku ke kisah zaman knk2ku.hahahaa.mcm2 ktorng men.pepsi cola laa.beron,asyik gelak jeh,smpai nk tekencing2 pn ade..lwak gle,ble pkir2 blek dlu2 cmni ah lari sne lari sni,cm org gilee.ahahhaa..biase la dlu bdk2 ske maen sne maen sni..then,mcm mne ntah tbe2 cm lapa blek,nana nk mkn kt mp,aku nk xpi mlngnye duet aku ade 6 ringgt jeh.aku pn ikot jeh,yg mkn nana+miera jeh..aku,fyna tgk jehh..mmg xthan aku bau tomyam die..hampeh..pas2 aku ngn fyna ade plan..beron gle..hahaha.pas2 aku,fyna,fatin teman ge mkn kt foodcourt,aku mkn laksa..ermm,dapnyerhh..then,singgah imax jap sb fyna nk tgk amin die tuh,aku sje je kcau bdk 2,xpi nk mara2 aku lak.ahh!aku blaa truss.ade bg hdiah.blablablablaa..lpas2 aku cm tade mood,aku balek pn cm 2 jeh,tade nk salam2 parent yg len,kuang ajar btoll.ahhaa.dh2 hbis cte

No comments: