nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, July 16

HARI INI DI SEKOLAH





well,hari ni gumbira sgt ky skolaa.tataw npe,hahaa.pagi2 aku bgun dri tdoo MENGANTUK gile.sb kemarin tdoo lmbt..huaarrgghh..my mama kejut,BGON2!pegi sekolaa laa.haa.bergegas aku ke kereta iswara abgku..cpt lahh adam oihh..chimi dah lmbt ni.haiyaa..telingaku hari2 mndgr radio hot fm..n pling waa sukaa pnggilan hangit..beron gle..dh sampai sekola aku pn ltak ah beg kt dpn science lab form 2 mybe.hahaa.baris la,xpi xjd aku ge kt miera smbng the new story,blablaa.psal kawen la pe lahh.then fyna dtg hee.yg peliknye mne iqin ni.dh due ari xdtg,rupenye xdi ak cll die ckp die dmam..cian die..hee.okay berbalik pd crita ku,time assembly bsing kot.bkn pe,nadia tembam 2 asyk ckp jeh,haha,then aku pgg die punye lengan.mak pejal siot..dpt peluk die sdap kot..hahhaa.then time bm bosan doh nk kne wt karangan.aku ngn fyna asyik smbng kt blakng.beron btol..after recess ktorng kne msuk blik seni awal 5 mnit sb PN.RAHIMAH nk msuk.teacher nk ajar bwt batik canting ngn batik pelangi.best jugak ah,batik canting mcm baju batik yg slalu mak korng pkai 2,ktorng pnye color hijau ngn biru .mle tgk cm xcntik,xpi cm cntik jugak pak.hahha.2 hasil krje aku+fyna+fasrah+awien..for the nxt class PN.ANUM xmsuk klas sb ade drama pe ntah.n yg gnti MR.NARINDER haa.die ade bg ceramah pe nth.aku xdgr pn sb aku tdo.die ckp pn slow xpyh dgr la,die ckp pn utk bdk2 msalah je.hahaa.then for the nxt subjek ckgu.ZACK,die xmsuk gak pedaa.mmg xblaja.aku cm nk tdo xpi akramin+amad+munaim kcau2 ak,beron btol diorng ni..aku pn bgun,aku tataw ah tbe2 cm nk maen sepsepseptomtomtom.hhaha.maenan zaman doludolu la katekn.jambatan sudah roboh la.sisi amareka la,jetjet semut la mcm2 ah..xpi yg best maen pecah telur,mmg ktorng wt bsing kt klass time 2..lagu die cm ni,telur telur telur siape yg pecah dahulu,then yg pecah dlu ltk tgn kt tgh,dn strusnye.ble dh hbis kne tumbuk tgn org bwh..yg bwah skli kne elak,klu org ats 2 dpt tumbuk klah.hahahaa.syok doh kembali balik ke zaman knk2..xpyh pkir mcm2 nk pe parent bg jeh,xpi skng sush gle...

No comments: