nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 14

HAMBA ALLAH ...




segera pantas aku melintas jalan ke crv mama ku lepas pulang ke sekolah..selangkah ku menaiki kenderaan tersebut aku terus berstory-story sama mama sya about him !! macam ini ceritanya..ketika aku sedang sedap menikmati nasi ayam masak kicap yang xpernah-pernah diorng msk di kantin, tiba2 seorng hamba allah menuju sekilat pantas memberitahu psal seorng hamba allah lagi satu ni cakap yg buruk-buruk pasal saya..astaghfirullahalazimm,aku tidak percaya ayat-ayat ito keluar dari mulutnyaa itoo haa..podahhh!n at tht time i was sad,n shocked!..aku tak lalu nk makan,tatapi hati aku masih mahu nasi itu lagi..haaa!dan hamba aalh yg ku syg ini ask me S:y muka keras saja ni ? S:hmm.tadepee S:tipu ! ckp np ?! S:asal die nk sebut2 nme mimi lak ?S:bkn die yg ckp hamba allah yg ckp laa.alah lelaki,biaselahh S:yelaa,asal die nk ckp mi2 cm 2,fuck off ahh! S:rilex ah,jgn laa nanges,k2 tape nanges je luah kn THEN!xpyh dh..hmmm aku segera melngkah setiap stu anak tangga menuju ke kelas kesayangn ku 4k2..aarrgghhh!geram teramat sgt..ishh!ada juga orng mcm ini yaa..hmm.dan masa bi,i decide to talk with my unta,my unta cakap brsyukur ah bnde ni blaku mimi,sb ang ldshdfiddnjgyegtljktjhddi kn2..haa.trima ksih la hang..spedot,asl srott2 ni..xyah laa.ak xleh tgk org srott2 ni..haa..aku pun brdiri brjlan keblakng nk amik tisu,ishh!pnat ah nk tulis wt ayt klasik bm ni.hahaha,beron gle..aku pn smbng2 ah ngn unta ini,aku malas ah pkir cmni,btol gak ckp unta meru nihh.aah.brsyukur kpd khadrat ilahi krna mmbri aku kekuat untuk brsbar..aminn...p/s ckp jela pe nk ckp,as long u hapy wit ur life!..

3 comments:

Ainee Cumi said...

tak paham r sayang what happen

mimimo said...

hahhaa..nothing
crite lame kembali
dan hilang sudaa dri hidupku!

Power Renjis said...

tq followers! tak tkencing sudah ha3 :p