nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 6

adam idraki b mohd.faizul

shatam2,lame aku xckp psal shatamku ini.cpat je die besar,dulu kecik innocence jeh muke die,xpi skng dh nakal,riuh,ganas,suke menarik,pandai,mengada-ngada yg penting okay =) shatan dh pndai ckp skit2,die pnaggil atuk die acok2,hahaa,pnggil nanny,any,die pnggil walid die,alidd,pnggil umie die,miee,pnggil kkk,naa,pnggil aku imi..hahaa.tomei2!lepas 2 kn aku ske sgt buli die!hahahaa.nasib la kmu jd budak kecik kne buli ngn aku,dolu2 pn aku kne buli juga,skng tiba msanya untuk kmu pula yaa shtam.hahaa.kdg2 aku pnggil die suh amik rimot,bantal,air.hahaa.die pn bendul2 amikan.die xkesah sb die ni ske jlan sne sni.klau bab2 makan jgn ckp ah die mmg ikot aku,mkn byk.die ni ske mkn kentang+ayam+bubur mcd+ikan dn laen2.kedekut siot die nih,aku minx skit,'shatam cimi nk ckit buley?'anak!!die ckp dgn pelat die tuh.ahhaa.lawok btol die nih.tiap pagi die ade skali kt krete mse aku nk ge skola.yela,walid die trus anta die kt umah mak,petng umie balik keje trus balik umah sni pulak.hehhee.die ni jagoh keluarge jeh,punye lah gngster nk mampus,atuk die pn jhat ge kautim ngn die suh gdo pukul2 ngn aku.mule2 budjet otai ah nk pkul2 iyah2!hahaa,pas2 aku geletek die,tanpe segan silu die trus amik rmbut aku ge tarik,adooooooiiiiiii!!!sket lah shatam,then die geram2 kt aku,hahaha.pas2 aku acah2 die,die lari gelak2.hahahaa.apelah shatam nih.lagi satu,bile kt tv ade iklan tomtombak jeh,die diam dan berhenti bermain sementara dn tgk tomtombak,aku pnggil die wt dono jeh,pas2 die pn ikot.ombak!!hahaa.beron btol,pas2 aku pnggil bru nk pndng blek.die ni bile kt luar mmg laen gle,tkot n xmo ngn org.ngade2!hahaa.k lah smpai 2 je bleh cte,nnt kite smbung2 k psal shatam.

p/s everyday i tell u anything about adam n u jelez

No comments: