nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 6

bercampur cerita


aku mahu memperkatakan tentang TRUST,
hmm,well aku tidak suka bila orang tidak percaya apa yang aku buat,
contoh dia menanya-nanya tentang aku kt orang lain,
sedangkan dia kenal aku,
seolah-olah aku ini hari-hari tipu orang,
aku bukan lah baik sangat orangnya,
dan aku juga bukan la sejahat mana,
tapi tidak bolehkah aku membuat orang percayakan aku?,
aku malas memusingkan dan serabutkan kepala aku,
dengan sebab semua perkara ini,
hmm,aku tidak kesah la dia mahu berkata apa tentang aku,
tapi janganlah dia tidak percaya sama aku,
itu membuatkan aku menjadi lebih kecewa,
aku tidak tahu mengapa aku dapat ini
kerna balasan yang aku buat pada dia mungkin?
aku terdiam dan kaku sementara memikirkan ini semua,
perlu ke menyoal manusia lain selain aku ?
perlu ke membuat andaian tentang aku ?
perlu ke tergagap-gagap untuk dapatkan sesuatu ?
perlu ke menipu diri sendiri semata untuk aku ?
perlu ke menyorokan kepiluan dari aku ?
perlu kah semua ini ? aku tertnya ini !
hmm,aku rindu ketonyotan dia,
bila ini semua sudah berlaku,
aku jarang menekan telefon bimbit aku dan send kepada dia,
bila latihan,aku hanya mampu melihat jauh,
semua cerita dia aku akan tahu,
kerna ada manusia akan beritahu pada aku,
terima kasih atas semua okay manusia
hmm,sejak kebelakangan ini aku tertekan,
tidak tahu mengapa,
aku rasa disebabkan semua perkara ini
yang membolehkan aku lupakan
pada pelajaran dan latihan
aku sudah menjadi malas tapi
kadang-kadang rajin sementara
tumpuan aku melayang keluar dengan begitu shaja
perlu kah aku membiar atau usahaknya ?
semestilah usahakanya,xpi aku tidak
tahu apa masalah aku sebenarnya
tumpuan aku pada latihan pula tidak sama rata puratanya
aku selalu memaksa dan terus hilang tumpuan
aku sudah kehabisan tenaga untuk ini
perlawanan sudah dekat
aku PERLU lupekan semua masalh aku
kalau tidak permainan aku hancur
dengan sia-sia melalui saingan-saingan sebelum ini
aku bagaikan mahu mengambil dadah
untuk menambahkan lagi tenaga yang diperlukan
lepas itu badan aku akan menjadi lesu,penat dan macam-macam
aku tidak mampu membelinya kerna sgt mahal
aku boleh beli panadol atau ap-apa pil
selanjutnya minum coke
kepala pusing-pusing dan lupakan semua maslah aku
bodoh ke aku nk amik dadah?!!
bodoh ke aku nk amik pil?!!
aku nk jd penagih ke?
fikirlah pnjang-panjang dahulu
sebelum berbuat demikian wahai cik mimi
hmm,well gudluck then
focus on your game only
ignore other people say
or ignore other score
and ignore your problem
just do your thing
do pre shoot rutine
visualize
relax and enjoy it
duduk dan pejam mata
tenangkan fikiran
tarik nafas panjang-panjang
dan hembuskan dengan perlahan
i wanna be a champion
im ready to show how good i am
remember one thing
dnt do any problem start from tomorrow
gp final,sunway piramid


SELAMAT BERJAYA SEMUA BUDAK PERAK YG AKAN PERGI ESOK
PERAK BOLEH !! HUHAH ! <33







No comments: