nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 13

bintang sukan kelas


masa cikgu sejarah xmsuk,aku ngn wan sembng2 ksong,then aku nmpk lah cpng ngn juan sembng brdue jeh,pas2 wan menyebok ckp diorng kt asrma mmg lwak gle vavi,ckp skit jeh gelak.beron btol.aku tgk jeh diorng aku pn tergelak gak.nyotnyot btol..pas2 aku tataw cmne leh timbul psal budk2 sukn ni.hah!ingt2,wan cte kt asrama cpng ni jnis rilek jeh tade mara org,pas2 wan kate dlu time die maen rugby sume tkot ngn cpng,terer kot waa ckp lu ! epul pn org takot nk lwan takraw ngn die,terer gak woahh!,erm,spe lg yee?,ermm,aiman dulu maen bola bling same ngn aku mse skola rendah,aku skola pph die skola tanjung.aiman 2 rmai peminat waa ckp lu..juan pulak nmpk je kecik,xpi wakil perak u18 bola sepak oihh.jgn maen2.hahaa.actually kelas 4k2 ni penuh dgn budak sukan.bowling,takraw,rugby,olahrage,bola baling..itu jela aku rse yg ade..boleh dikatekn dulu ramai jugak lah yang digelar STAR.aku taw korng boleh bwt,fight je ngn spe2 asalkn korng pecahkn record terbaek korng.1st thing jgn lah gve up okay.think positive okay.lepas hbis skola aku taw yg budk2 sukan ni dh maju kedepan okay ! chayok2!

No comments: