nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 13

garden 4k2 2009



hati terdetik mahu bercerita tentang garden 4k2 saya..

majority,kumbang lagi banyak dari bunga.
garden ini penuh dengan happiness
garden ini juga penuh dengan kefreshan
setiap kumbang di garden byk yg berlainan fikiran dan perangainya
bunga pula more pada malu
tapi aku suka bila semua kumbang dan bunga ketawa bersama
aku merasa bagaikan satu keluarga yang sukar dipisahkan
beberapa kumbang menjadi gardenclown
itu yang membuat semua tertawa malu
tapi ada juga yg tertawa smpai xingt dunia ni spe yg punya

fairuz,aiman faiq,wan rusdi,aminrul,mursyid,iqbal.epoi,zaki,apang,juan,aiman,adam,wan unta,man,epul,fareez iskandar,ashran,paan,fitri,walid,amad,munaim,akramin,haziq,asrul,raja,hasywa,farah,ernira fazwin,fasrah hayati,zahirah,linda,syafeeqa,dieba,sharifah intan,khairunnisa,iqin,fyna,mimi

aku tidak kesah wlau pun garden 4k2 berada tangga dibawah
asalkan kumbang dan bunga tidak sombong dan hormat pada semua
i will miss u all after spm done !
aku berharap lepas semua dh mnghala tuju masing2
jaga diri yaa.nanti kita keketu sama2 yaa..

No comments: