nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 13

hmmm


sejak due menjak ni stiap pagi
aku seperti kertas yang berterbangan
fikiran kesana kemari
buntu aku dibuatnya
apa yang aku pikrkan huh?!


bergenang beberapa mnit mata aku ni
menyembunyikan mata dari ternampk org
dengan perlahan menundukan kepala kebawah
aku berbisik sendiri
''kenapa?mengapa?shit's!''
aku runsing dengan semua ini
tiga hari berturut kejadian yang sama brlaku
patutkah aku dpt semua ini?

bdan terasa beku menggigil
dengan kesejukan hujan pagi tadi
terasa mahu dipeluk,dibelai,dimanja
tapi aku dlm kemurungan dengan bersendirian
aku masih tidak boleh menahan air mata hujan diluar
aku fikir tentang kamu hunn..
aku selalunya kurang mengalah
tapi aku cuba redakan fikiran aku
yang melayang keawan yang penuh mendung
dengan menghidu udara yang nyaman
aku terasa selesa sedikit
aku perlu kamu mea<3
maafkan aku
mungkin ada benda yang memusingkan lagi fikiran kamu
tetapi aku tidak sedar
aku berharap kamu melayan aku dengan ksih syg
aku tidak tahu
mintak maaf....

No comments: