nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 5

pedagangan

seperti biasa ckgu iqbal forsure suh aku ngn fyna dduk depan sb kitorng due dduk nun jauh hujung belakang sana.aku mase tu dlam keblurran,tataw kenapa syik menung luar tingkap jeh,lantak lah,btw,aku arini gnti puasa lg.hmm,bck to reality,aku ngn fyna pn bwk lah bku ped +pensil box dan tanpa segan kami terus menuju ke meja paling hadapan sekali.'okay hari ini ckgu sambung plajarn kite sblum ni yee'..dgn keblurran aku,tbe2 ckgu tgk aku,aku pn sengih ah..giloo po?hahaa.ckgu pn ajar la.blablablablablabaaa.then tine2 je hujan lebat gile vavi,sjuk sementare.hahhaa.then,mcm teringt jeh kngn psal hujan nih..idk.ntah arr.ckgu mcm bosan nk terangkn sume,then ckgu suh bwt nots ringkas sndri..aku pn bwt lah psal kredit ape nath.lupe ah,aku org 1st?haa?!!lntak ah peduli pe klau korg2 nk ckp pe expecially bunga2 yg tidak suka aku itu.dlm aku ngh sembng ngn fyna+fareez ,tbe2 ckgu tnye aku 'awk phm x?klau xphm bleh tlong _ _ _ _ _ jelaskn balek..omg! malu gle jnis sume pndng aku ckp aku xphm la pelah.beron btol.aku pn sengeh2 ah .whatever,pas2 ad je ashran smbng pejadh nth nn ckgu,waa bdjet psal ku.klau x,alhamdulillah.hahaha..and! jam pn dh pkul 1.50pm.dh blek..aku fyna pn segere kluar trun tngge.then,mcm terdetik nk pndng ats ble aku kt bwh,uik?..*_*....

No comments: