nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, March 7

sayu

hati saya berdegup kencang menunggu awak
sumpah saya cakap,saya rindu awak
awak mendiamkan diri,menghilangkan diri
saya tahu awak kecil hati dengan saya
perbuatan saya yang bodoh tu
erm,tapi awak mengalahkan ......... lahh
awak membisu,merahsiakan perasaan awak dengan saya
saya tunggu awak
tunggu tunggu ..
saya perlukan awak
saya nak kongsi semua dengan awak
apa-apa sahaja yang saya rasa
saya mahu awak sahaja yang tahu
awak tahu tak?!
sejak hari itu
saya sedih sangat
hari hari hati saya berdegup kencang
saya tidak tahu apa yang saya fikirkan
setiap kali saya berbuat apa apa
saya mesti ingatkan awak
saya tengok orang sekeliling
saya teringat2 campur sdih
entahlahh..

No comments: