nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 17

aktiviti hari ini


okay , hari jumaat selalunye ade training usptn . mcm malas , tapi fikir balek ahad ni nak pi peneng dah . so,paksekan lah diri untuk pi tenin .har harr . tapi , macam tak pasti je ade tenin ke tak . call coach katenye tade . haishhh . so makpak aku suh pi tenin sendiri je . haha .

jom on the way , jangan lupe bawak air yee :)

erm , malas nak pakai kasut . selipar biru dah la eh . hehe


hamboih hamboihhhh . mama dah pandai sekarang .
ma anta aku pi tenin harini


dimana ? sudah pasti di ipoh parade ! aku tak sabar
nak masuk alley . dengar crita dah renovet . hoho



keluar je aku dari lif terbeliak mate aku
dah lame sangat tak pegi alley
warne pun dah meriah-riah
lupe nak tangkap sebab terpegun.haha
so,main 4 game je td . actually 6 game
2 game lg penat , so aku bg kat deme ni
bayar blek duet aku lah !
bahaha

well,aku dah cakap kt mama nak beli stereo macam
abg epoi punye tu , tanye abang die kate 30 cam tu
okay , murah la jugak . ma kte klau nk beli boleh
tapi jangan kuar duet *ok boss !

so,ini lah yang aku beli 'mix-style'

warne pink yang aku terambil . kalau ade warne light blue
kompom aku amik . hehe . exited nk tunjuk ni .
btw,abg epoi punye 30 hinggit . mahal
aku punye 23 hinggit je . haha . brand same en
nasib aku jalan2 tgk2 tiap kdaii.haha


n warenty *tataw eje* 3 hari je . awat tak bg sebulan aunty !
haha.

well , aku seronok la jugak hari ni sebab dapat jalan2 sekitar parade tu . pi training , amik kesempatan skit la jln2 tu kn . woahh ! aku rase nak shopping pulak . sumpah dah lame tak shopping . asyik ngadap buku je ==' ahaha.lpas ni tak dah . hehe .

No comments: