nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 17

moron

HAHAA*gelak sikit

bile dah start holiday tak perlu ke sekolah , aku spent time dengan MAYA je . aku boleh tahu perkembangan kawan-kawan , bowling , dunia , semua lahhh di maya . kalau maya tade tataw lah nak buat ape kan ? memontelkan badan kat rumah la gamaknye . takpelah kalau mama tak kasi aku keluar . aku akan pertimbangkannya dengan lebih jauh ok mama

'moron' ape yang aku nak perkatakan aku ni tergolong dalam 'moron' HAHA
. bodoh kan aku mengaku . tapi bile aku fikir balik ape yang aku buat selame ni memang betul la pun aku 'moron' HAHA , bodoh ! alah , aku jamin tade sape yang hundred percent pandai dalam buat ape2 en ? so girls n guys , just admit it okay . moron ! BHAHAHA . bukan lah bodooooooh memanjang , kite boleh betulkan yang bodoh tu kan ? so , fikir jangan perbodohkan diri sudaaaah ! hahaa

banyak jugak la perkare2 yang membodoh , perbodoh , bodoh kan aku nih . kal
au aku listkan semua rasenye tak cukup entri ni sampai masuk tumblr , wordpress sume lah ! bhahaha . well , lately aku banyak la membuang mase membace blog-blog yang terpampar di dashboard blogger aku ni . aku bace , aku fikir , aku gelak . lawak sebab ade la jugak yang jadi kat aku , walaupun orang yang meng-update blog diorang tu takde kene mengane dengan aku . hahaha .

well,hello and welcome to life 'moron' ;)
aku pernah menjadi sooooooosial , biase lah culture shock le katekan ? haha . aku mengutuk orang . eeeee tu eeeee ni . mcm2 . last2 ape yang aku kutuk pasal orang tu , aku sendiri yang buat . BODOH ! bhaha . kadang2 bende yang dilarang tu la yang kerap kite bu
at kan ? bende yang disuruhhh haremmmm , jambang tumbuh la gamaknye lagi . haha . haishh , setan ni kat mane2 . kuat betul kite terpengaruh ngan setan ni . setan betol ! bhaha .

perkataan 'BODOH' mmg melekat kat semua orang kan . salah sikit ckp bodoh . lucu sikit cakap bodoh . walaupun mmg bodoh pun . wakakakaa . tapi bagi la ayat maniss sikit tambhi , kan legaa je dengorr . haha,mmg slalu aku cam tu ke ? wadehel nasihat org tapi sendiri pun ckp bodoh . haha . tapi kan , walaupun ayat bodoh ni macam selamber je kite ckp , kdg2 sentap n terase jugak taw . aku penah je jadi mcm ni . adelah membe aku hani *bukan n
ama sebenar . selalu lah jugak ckp bodoh . ade satu mase ni aku tengah badmood , lupe pasal pe . die pokpek2 terus tuju BODOH kat aku . time tu aku terase gile kot ! kata2 die tu tajam terus cucuk telinge aku ni . berasapppp terus ! nasib tak berdarah je . tapi aku cool je mase tu kononnye nak tunjuk la aku ni minah 'cool' wakakkaa . padahal hati aku mncrut2 kemain lagi , macam kau pandai sangat . HAHA , betul kan ? ngehngehh ngehh .

haha.banyak dose aku dapat update 'moron' ni . bhaha . tape , kalau k
orang bace korang pun terlibat , wakaka . sorry , sape suruh korang bace , aku tak pakse pun . hikhikhikk

akhir kata , jangan bermain dengan bodoh , nanti kamu bodoh jugak , BODOH !
wakakkakakakkaka :p



No comments: