nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 10

late night

bila malam-malam gini , mulelah nak melayan perasaan kannnnnnnn..
bhahahahahaaa . biarlah ! suke ati lah ! hoho

saat malam indah yang beri buluku meremang
terlintas di fikiran ku tentang indahnya miliki sebuah cinta
satu hati yang sendirian lagi penuh dengan luka-luka
telah diubati dengan satu hati yang tulus lagi ikhlas dipelusuk hati
semakin hari dua hati bertukar menjadi satu pasang hati
saat mereka berjenaka , bersedih , bersusah payah
terserlah sifat 'caring' dan 'sacrifice'
ohh indahnya moment yang aku rasai tu
*bapak jiwang ! tapi aku teruskan lagi*

bila kau pergi jauh , aku risau , aku bingung , aku lemah
kerna kau mewarnai hari hari aku macam rainbow selalunya
aku sendirian tanpa kau
tapi aku tabah untuk harungi semua yang aku dapat
aku sabar dengan kata-kata busuk mcm taik anjing diluar sana
bila mereka sebut nama kau , hati aku bergetar sendiri
aku pegun , aku debar dengar rumors pasal kau
kau disana baik ke ? sihat ke ? okay ke ?
aku ngobrol gayut-gayut dengan kau malam-malam
macam tarzan dan monyet-monyetnya tu

kau dah balik ...
leganya hati aku rasa
aku lihat kau dari jauh terasa nak lari dan terus peluk
aku ujar 'i miss you bby'
kau balas ' i miss you too my comel'
kau kucup dahiku yang jendoi ni
aku terus peluk kau sepuasnya
air mata aku mengalir di dada kau
kau tanya kenapa dengan aku
aku jawab "jangan tinggalkan saya sendirian lagi,saya rindu awak"
kau tenangkan aku , kau usap air mata aku dipipi
kau belai rambut aku dengan lembut
aku terasa tenang dan mahu sentiasa bersama kau
*mak merepekk nyahhh*

pabila anak mata aku menimbusi lensa mata kau
aku teras ada orang yang tekan 'pause'
aku rasa bagai aku dan kau sahaja di dunia ini
i wish i can turnback that moment :(


2 comments:

Shahirah said...

nak macam ni gak haha

mimimo said...

nak ? boleyhh .
malam malam nnt eh
bru feeling skit . bahhaha