nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 18

aku sedih

aku sedih dengan ape yang aku lalui dalam kehidupan aku sekarang

hmmmm...
aku tak tahu aku ni jenis kawan yang boleh dibuat kawan atau pun tak
boleh ke aku pertahankan hubungan kwn2 aku ?
aku bukan berpihak mane2,aku di tengah2 pusat korang
mane yang baik yang betul , aku ikut
mane yang tak baik yang salah , aku betulkan sikit2
aku cube tuk jadi kawan yang boleh korang percaye
kawan yang boleh bercakap merepek , gelak tak ingat dunia semue .
aku tak pasti korang faham atau pun tak ape perasaan aku kat korang
walau ape pun jadi , gaduh la sampai bile pun, kutuk,caci la sampai tak letih pun
aku tetap sayang korang .
telinge aku,kate2 aku tak jemu untuk korang
aku ade untuk korang :|

hmmmm...
lepas ni aku perlu lalui usia yang lebih dari umur aku sekarang
bile umur aku dah meningkat
banyak yang aku belajar tentang kehidupan,perhubungan
sesebuah kehidupan sebenarnye menakjubkan !
tapi.... yang peritnye lebih byk dari yg indah
kadang2 aku lalai dan terlupe tnggungjawab aku
sebagai anak,pelajar,kawan..
yang paling utame sebagai hambe allah
memang diri aku susah nak buat bende yang sepatutnye dibuat
datuk moyang,makpak,cucu cicit setan keliling aku
aku terpengaruh dengan setan ! setan !
aku sedar , tapi aku tak berubah pun . kenape ?!!
susahnye nak fikirkan jalan tuk lalui semue ni
kalau tubuh aku tak teguh berdiri
aku jatuh sendiri dan surrender
tak ke buang mase namenye kan ,ye dakk ?
hmm,aku perlu sabar dan tenang je . boleh ke :|
jangan tinggal solat :)

hmmmm...
sekarang aku gigit kuku sendiri
sabar aku dalam relationship bertambah
aku sekarang sedang menanti hari bahagia aku
dan memang aku tak jemu tunggu
tapi berbaloi ke aku tunggu ?
entah.....
aku cume follow the flow

hmmmmm...




No comments: