nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 7

kenal tanpa bertemu



same tak ? ngeh ngehh
bukan mahu meniru tapi kebetulan sahaje
ngeh ngehh .

saya sudah anggap awak macam kakak kedua saya :)
bila awak sedih awak bagitahu saya
bila saya sedih saya juga bgtahu awak
tapi kekadang saya selalu pendam
awak pun dah mule sibuk bekerja
takmahu lah ganggu , mesti penat kan
same je macam putera tampan saya .ngehngeh

tapi nasib kita same kan , haishhh
nak buat macam mana
dah tertulis nak jadi macam tu kan

awak heroin ketiga saya ! yeayyy
yang bestnye awak suke mengekek
sama juga saya . har harr

ape ape pun kalau awak bace ni
saya nak awak tahu saya sayang awak tahu tak
walaupun kite tak pernah jumpe
tapi satu hari mesti jumpe kan . hehhee

muahh ;)


No comments: