nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, February 13

polo

pagi ahad ni . macam biaselah . bangun awal nak pi senamrobik ni !
SEMANGAT taw ! peduli ape kalo orang tengok aku gelak2 , janji aku enjoyyyyyyy :D
sumpah lawakkk . ngekek aku sorang2 .

dah hbis 40minit ,berpeluh2 ! siap menitik tu yang tak paham ! sihat tuuuu ! wikikikikiiii
then,abah n mama duk main badminton . aku kaco sekejap ,tak leh main lame sgt, tgn lenguh.nnt nak training tak larat pulak kan . hehe . bosan . nak jejaln satu round lagi sambil dengar laguu . hehe . kalo boleh , stiap hujung minggu nak pegi ! ngeh ngehhh !

tetibe terdetik nak duduk bawah pokok and still dengar lagu tengok budak training taichi agaknyee .. hehe . best pulakkkkk . huhu ~

tetibe terdiammm,terfikir dengan siape aku nak berkongsi semua lepas ni haihh . kongsi sesorang je ah gamaknye ;p pastuu lagu punn agak sedihhh lee . kekadang en , terfikir jugak ah kalo la life kite ni ade music sentiase ,every moment tak kire la sedih le hepi ke ape ke.best bukan ? hehehee . tergenang sekejap mate ni tadi . apedaaaa ~

boleh dikatekan pagi ahad yang tenang hari ni :)

No comments: