nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 14

yang , live your life

Yang dicari walau bukan putera raja, biarlah putera Agama.
Yang diimpi, biarlah tak punya rupa, asal sedap dipandang mata.
Yang dinilai, bukan sempurna sifat jasmani, asalkan sihat rohani dan hati.
Yang diharap, bukan jihad pada semangat, asal perjuangannya ada matlamat.
Yang datang, tak perlu rijal yang gemilang, kerana diri ini serikandi dengan silam yang kelam.
Yang dinanti, bukan lamaran dengan permata, cukuplah akad dan janji setia.
Dan yg akan terjadi, andai tak sama dgn kehendak hati, insyaAllah ku redha ketetapan Illahi

kalau bukan jodoh kite, buat ape kite nak nafikan lagi kan . mungkin tuhan nak temukan aku dengan orang yang lebih baik kan ? kalau aku nak lelaki yang baik,aku pun mesti jadi orang yang baik,Allah menjanjikan perempuan baik tu untuk lelaki yang baik :) aku hanye perlu berdoa dan tawakal pada-Nya :)

banyak pengajaran yang aku dapat dari kehidupan aku sebelum ni . aku perlu banyak lagi belajar macam mane nak hadapi segale ujian2 dan cabaran yang akan datang . aku perlu sedia . hehe ~

aku tak perlu nak risau sangat dengan masa depan aku , sebab allah dah merancangkan semua , aku cume ikutkan saje .walaupun aku ni hanya insan yang lemah yang hanya sebutir pasir yang ade dimne2, aku tak akan putus ase untuk terus hidup . banyak mane pun ujian yang aku terime,aku kene tabah.

berilah aku kekuatan untuk menghadap segale ujian yang kau beri dan lapangkanlah dada aku untuk menuju ke jalan yang benar . amin

No comments: