nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 5

merepek ape temah oih ?

mate aku sekarang gatal2 , aku tonyoh-tonyoh punya feel .

mulut menguap sendiri . ternganga luas lah aku .

srott srottt . seseme tak habis2 lagi , salat kat seluar dan baju .

rambut terbang2 ke kanan ditiup angin dari kipas di belah kiri aku .

pale penin pikir nak taip ape lagi ni .

aduh ! gatal hidung , kiri kanan kiri kanan aku tolak .

tengok perut makin sihat makin gebu makin comel .

seluar yang aku pakai pun butangnye dah nak tertanggal .

lengan gatal , garu punye garu sampai merah mak ngahh !

mate dah pedih tak tido tido lagi .

hati sayu waktu macam ni , mule la nak terfikir mcm2 .

tersengih2 teringatkan hari bahagia dulu .

tibe2 rase palat dengan sume tuh .

palat2 pun hati aku masih perlukan tu .

aku cube utk fikir kedepan , fikir lebih positive .

bercakap dengan diri 'hari aku belum smpai lagi,sabar''

pujuk hati,jgn leka atau putus ase dalam semue .

aku lagi gembire bile kawan2 bahagie :)

tak perlu kate ape2 , cume SENYUMM ^__^

No comments: