nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 5

belum lagi

haha.kadang2 aku terfikir jugak kenape aku jadi mcm ni.perempuan yang selalu berangan kehidupan yang sempurne , perempuan yang sering berpure2 bahagie dimate org , perempuan yang berlagak bagus dari semua . haihhh . nmpak sgt diri aku sendiri yg rosakkan life aku yg sgt beautiful ni . wtf man! shuhh ! bangun,berdiri cekang pinggang cakap kuat2 ''IM GONNA EXPLORE THIS LIFE WITH FEELING FREE !! '' haa,ckup kuat tak . hahahaa .bongek !! diam lah bising jiran sebelah tido tu haaa . shhhhhh ~ kite sembang senyap2 je okay . pelan sikit suare tu haaa ~ okay,berbalek pde crite kite..aku sedar yg aku sendiri menyekat rse bebas dlm kehidupan aku . tp nk bgtaw sikit ni , baru je semalam aku teguh teruskan niat yg terpendam dlm hati dan aku berjaye tempuhinye . YEAYY MEE ~ hoho . kdg2 ape yg aku buat cntoh mcm berangn , berimaginasi dlm alam fantasi mmg menyeronokkn hati aku . tp ye lah , kalau dah taksub sgt mau tanjung rambutan yang aku dduk nnt kang . haha . hmm . aku bersyukur dgn kehidupan aku sekarang . family dan kawan ceriekan hati aku . aku bahagie bile tengok semue tersnyum . semue org patut dapat hari indah yang membahagiakan . baru kite dpat rse mcm mne rse life yg sebenar . hari aku mungkin belum tibe , tp aku masih sabar menunggu hari aku tu . aku akan jeling2 , lompat2 , guling2 mencari dgn perlahan :D mungkin susah nak membebaskan jiwe yg tak tenteram ni melayang , tapi aku akan cube perlahan2 . org ckp pelan2 kayuh naaahhh ! haaa gituu .
_______________________________________________________

untuk diri aku , semoge berjaye dalam hidup mahupun cinte :)

No comments: