nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, March 13

not that bad lah

Align Centrefyi , semue taw katenye fesbuk nk ttup bulan 3 ? aku tatawww ~ tp latelycam lembapp jeh . bukan intenet yg lembap , fesbuk yang lembap . youtube okay laju je aku tengok . entah le . tataw la cikgu . pandai2 pikir la yee . ni haa , nak bagitaw sikit ni haa . DULU aku ni selalu jugak le mereke puisi le kononnye . tapi bedai jehh . kalo tak caye cer bukak entry2 mase tahun 2009-2010 , cer bukak tgk ade dak . haa , udah le nak caye caye je la . tamo caye tak payah bace tutup teruss,ngaaa :O lantok le , tadi duk bukak2 notes,links kt fesbuk . terjumpe satu puisi , tengok cam dasyat je ayat . tp bile bace balik aku yg buat tu . cm tak percaye tak sangke aku yg cipte , sebab otak aku skang LEMBAP ! wahahahhaa ~ nak bace ? nak ke ? tak yah laaa . nak jugak ? bole bole . tapi mesti tekan iklan atas tu dulu , then baru leh bace .. cepattt tekan ! pattt pattt ! ngaaa , tekan da ? okay bleh bace daa . ni haaaa --->

aku buntu aku keliru
aku seolah org yg hilang arh tjunya
sgala mslah yg aku hdapi
ditenggelami dgn perasaan
perasaan bersalah
perasaan ego
perasaan resah
perasaan palsu

aku menjadi kotak
kotak yg menyimpan segala perasaan yg dirasa
semua perasaan tidak dpt dilihat semua
hanya jika aku mmbuka kotak hati ini
pasti terbongkar segala perasaan aku

mari dgr jeritan ku
ayuh mari bantu aku
hilangkn sgala keburukan yg ada
aku mengaku aku tidak sempurna
semua juga tidak sempurna
melaenkan tuhan kite sndri,allah
mari ayuh ke sni
bantu aku hapuskn
segala perasaan busuk


aku dalam dilemma
lemas dlm pelukan perasaan
aku cemari hati yg sempurna
aku hilngkn segala kebhgiaan
aku apa?!
makhluk asing?

biar aku berbuat apa sja yg aku suka
biar aku berketawa senang
biar aku sayu bersndirian
biar aku berangan sorang
biar aku .......

tade la teruk mane pun ,kire OKEY LAAA . kan ? hahaha . syok sendiri sudaaa , lalallalalal ~ hahhh ! ape la yang perasaan aku tengah rase time tu . amende ntah merepek sesorang . lantak hang le nk merepek janji hang tak kaco org udah le . hang kaco org aku bakor blog ni ! BAKORRR ! sape sokong sile coment entry ni sambil pusing tangan anda mcm usop ;D daa~


No comments: