nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 5

yeayy me ~

hari ni ade roll off untuk interstate . pakse diri jadi kuat nak main hari ni , tp sebenarnye badan letih gile plus mengantukkk ! mane daknyee . pkui 5 aku tidoo pukul 9 baru bngun . mandi2 kalang kabut ape sume . kene pegi sendiri pulak . ape lagaa ! merempit laju lajuu lerhh . wohohooo . my baby bawak aku dgn slamat . dun worry . hahha .

well,sebenarnye nak bagitahu aku dapat selection tuk girls ! yeayyy ~ tak sangke la plak num satu sebab aku maen pun ikut suke hati aku jeh . tahun ni musti best sbb kak teya ngn kak abby ade . dah lame xmaen ngn org2 lame ni haa . rindu gile mase sukma trengganu dulu . hoho .

tapi kan ... hari ni tibe2 aku rase lain sgt , selalunye aku MESTI bgtaw aku nk men bling le nk selection le ape lee . kalo menang ke kalah ke pun nk bgtaw jugakk . tp tak dah :( kt blog ni je la aku lepaskan sume . dak salah ehh . suke hati aku leee . aku tak kacau pak lu berak kan ! daaa !

tahniah pade yg dpat :D

No comments: