nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 26

damn you pms

yeah hello there world :D
emosi gua sekarang tak berape nak stabil sbb PMS =='
wht the heck is pms ?
girls..... you know wht i mean kan :)

ooooooooooookay..
pms aku tak adelah ketare mane , mcm member aku smpai sengugut bagai nak rak . sampai teguling-guling . jerit 'sakett ! sakettt ! ' sian nengoknye haa . aku yang saket tengok diorang saket ==' nak buat mcm mane . kene la tahan . ade yang smpai makan pil period pain ? errr, aku tak berani nak amik pil bagai sume tu . takott ~ lagi pun mcm mama n kkk aku tak amalkan pun mkn pil2 ni . so aku pun tak amik lee . tp kdg2 mmg depress pun ade taw ~


oooooooOOookay..
kdg2 lelaki pun peliks bile pompuan prangai entah pape tetibe kan , this is because pms *i guess* laa . sebab bykkkkkkkk gile syndrom2 . kekadang ade yg slalu marah tak tentu pasal , kurang bercakap , susah nk concentrate , mood pun kalang kabut , slalu tension , kurang keyakinan diri . haihh,macam2 lahh . jenuh nak menaipnye haaa ~


ermmmmm..
yang aku perasan dari diri aku sendiri , aku tak lah ade yang saket2 perut memulas bagai tu , takat saket sikit2 tu ade la jugak . slalunye aku punye emosi kurang stabil , contoh lain cm aku senang rase sedih , bile senang rase sedih , lagi senang la menangiskan ==' . aku mesti punye kurang tidur atau pun terlebih tidurr . pastu saket kepale mmg selalu . tak tahan nk micit2nye . tolong picitkan boleyyyy o_o hehe . pastu selere makan membuak-buak . ngidam tu ngidamni . then , perangai jadi kalang kabut , kdg2 diammmmmmm jeh , kdg2 pelik2 pun ade mcm org gile ==' . haa ! lagi satu aku cepat benor lupe . kekadangggggggg kan kan kan kann , perasaan mahu sentiase ade di sisi pun adeeee . LALALALAAA ~ gediks sudaaa

rawrrr ~
bukan nak tipu,mmg betul pun jd mcm tu . lg pun SEMUA pompuan ade syndrom2 sendiri okay . so,care yg bagus atau treatment yg bagus adelah minum byk air masak , jgn minum air berkarbonat sume tu . tak elok . pastu makan sedang2 je , jgn banyak2 sgt .kalau lapa tu amik yg ringan2 mcm any snack ke kan . then try buat senam aerobik dlm sebulan yg teratur utk mengurangkn saket2 . ngee . then, kurangkan amik mknn yg byk garam,gule,kafein, alkohol sume tu . then kalau tak leh nolong gak pegi la jumpe doktor pakar ke ape yee .

ehemmmm..
kdg2 bile pms dtg je perasaan mengawal diri ni .nyampah betol . mule la fikir boypren nk lari rumah la nak terjun klcc la nak lompat atas orang lah ==' mcm2 . mau masuk hospital bahagie . biar bahagie sikit . haha . kalau yg perangai tu , biarkan ajee . dah besar ade otak boleh pikir . jangan buat bende bukan2 sudaaa . hehe . peace no war :D




4 comments:

Akulah Pak Lan said...

Walau pun entry ni khas untuk golongan yg ada syndrome PMS saja aku tetap nak komen..haha

Well a women is a women..

mimimo said...

hahahaa.boleh2 comnt lee

well u shud know a woman .mann

rockmaster said...

hahah.. macam takde entry lain..

ceyt.. hahaha =.=

mimimo said...

err ? lantak le .
skng blog hng ke blog aku ??
wahahahhaahahhahahaaa ..!!