nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 27

legend


selamat pagi tengah hari petang malam !!
hehe , well today im gonna push my strength for get a sponser from usptn .its for sport excel junior curcuit at mibc melaka . awal next month mcm tu lah .
go go go mimi gooo !!

MAYBE this is first n last for this year aku main curcuit . yelaaa , lepas curcuit melake habis,kene push my strength utk ke ''plkn'' pulak kan ==' err,cam malas pun ade . tapi aku pi jelahh . tataw lagi cmne suasane tu kan . tak kenal make tak cinte ye dakk ? errr ? then kot kot la dapat sambung blaja mane2 plak en . so,aku rse mybe ni la first n last curcuit yg aku pegi utk tahun ni .

kalau difikirkan balek,byk jugak pencapaian yang aku dapat n sgt memuaskan :D tepuk tgn sikitttt ! HEHEE . maseh2 ==' boling dgn aku mcm dh adik beradik since aku standard 3 kalau tak silap lah ,sampai la sekarang . aku rase mcm puas jugak lah . dari aku kecik smpai sekarang , byk pengalaman yg aku dapat n belajar . at the same time , i just being my self n surely im gonna be a winner . even though im a loserr , i still a winner because my enemy is MY SELF ! she controls my mind she controls my body . damn you ! hehee

well , dengan usahe yg aku ade ! n diri aku belajar byk bende , aku dapat beberape anugerah . alhamdulillah sgt lah smpai ke tahap mcm tu kan . so,now aku rase bowling aku mcm dh kurang sikit . rindu mase zaman kegemilangan

_________________________________________________________


Here's a few I came up with in a brainstorming session...which is really tough considering I lack the main ingredient...a brain.

Bowling - Where you always get a second chance...and usually do.
Bowling - An alley you can play in!
Bowling - Split happens!
Bowling - If I don't get a strike..spare me!
Bowling - Never a good time to clean out the gutters
Bowling - Use three fingers to throw what?...how far?
Bowling - Where you can throw balls and strikes and the only pitchers are on the table.

Hopefully you can do better than these.

(I want you to know...it was tough to keep them 'clean'.)

No comments: