nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers
There was an error in this gadget

Monday, April 25

toksah hangpa pening sangat !

awatnya ni penin2 duk garu2 kepala tu haa ? ape yang hang konpius sangat ni haaa . ce cite ce cite :D idok lee , aku kadang2 konpius jugak lah dengan minat , suke , sayang , cinte . yang sorang aku minat , yang sorang lagi aku suke , yang lagi sorang aku sayang , yang sorang lagi sorang aku cinte ==' amende ntahh .. oOoo .. tape2 sini aku jelaskan sikit pasal empat bende tuh . jom scroll ke bawah lagi :D

Minat - Apa sesuatu pada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya [ dalam erti lain : minat ditujukan kepada seseorang yang ada sifat, peribadi atau barang yang kita mahuk ]

Suka - Kita sukakan dia kerana dia kelakar. Dia happy-go-lucky. Bila bersama dengan dia, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Tapi, kita taklah rindu sangat kat dia bila tak berjumpa seminggu…[ dalam erti lain : suka di tujukan kepada seseorang yang boleh menjadi pelawak kepada kita. Kita akan suruh dia diam sekirangnya keng kita dah nak pecah ]

Sayang - Kita memerlukan dia di masa kita mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah duka kita. selalunya kita akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada masalah kita. [ dalam erti lain : sayang di tujukan kepada seseorang yang boleh membuangkan masa dia untuk mendengar dan memeningkan kepalanya dgn masalah kita dan kita jugak boleh menyakitkan hati dia kerana kita bukannya cinta kepadanya ]

Cinta - Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala apa yang kita buat, kalau buleh nak dia tahu.. dan kita sebuleh mungkin tak nak sakitkan hati dia. kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya. [ dalam erti lain : cinta di tujukan kepada seseorang yg kita selalu ingat dan mimpi.. Tanpanya kita akan rasa sunyi dan kita cintakan sepenuh jiwa dengan hati yg ikhlas kepadanya walaupun dia buat tak tau je ]

ehemm ehem , tapi kite kene ingat kalau tanpe minat,suke dan sayang , kite tak akan cinte seseorang tu . ececehhhhh . jiwangnye aku malam ni =='

No comments: