nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, June 11

certain



this song reminds me semua kawan yang mengajar aku erti sahabat
we give and we take

aku ade sahaja kalau perlukan aku
ape sahaja....

sometimes kite berharap kawan faham perasaan kite . even when i said 'im okay' , actually i dont . taktaw lah nak cakap macam mane . a true frens knows their frens .

tak tahu nak describe macam mane sebab hati ni je yang taw :')
sedih lah . i love making frens , tapi macam ade je yang tak kene . kite nak berkawan ni tak perlukan syarat . tak kire la baru kenal ke dah lame kenal ke , tak salah kalau kite nak take care kat kawan sendiri kan tapi yelah , anggapan orang sekarang sume melencong .

kawan macam2 ragam dan perangai yang ade . ade yang suke , ade yang senang didekati , ade yang busuk hati , ade yang makan kawan sendiri . nak kate tak penting pun tak jugak sebab kite berkawan bukan berlawan . perlu hati2 jugak dengan kawan . tp bg aku , as long kawan tu tak buat kite tapi die buat orang , kite perlu la bagi nasihat ape sume kan . jangan sesekali lupe kawan2 walaupun die makan kite sebab dari merekalah kite belajar ape sebenarnye kawan :)

aku suke tengok gambar kawan kawan punye kawan punye kawan punye gambar yang diorang hangout together blablaaa . aku boleh rase keakraban diorang tu . i just wish im in thier happiness . seronok , aku fikir kenape aku tak dapat ape yang diorang dapat ??

kegilaan aku ni cume sementare je , sumenye asal untuk perhatian , untuk menyedapkan hati aku yang tak seberape ni . disebabkan oleh aku syok sendiri jadi aku perlukan lebih perhatian . everybody needs that kannn . orang nampak kite happy macam tu tapi ade ke orang nampak sebalik happy sendiri tu ? yee,memang aku tersangat lah seronok bile ketawe ramai2 sane sini tapi bile kite jatuh,sape yang nk join ??

yee ,mungkin bende ni mengajar aku untuk ber-independent ?? tapi,bukan semue orang boleh berdiri sendiri setiap mase , ade mase perlukan seseorang untuk bangkitkan segale yg jatuh . kann ? sape yang boleh berdiri sendiri tu mmg aku tabik sgt2 :)

ermm,mungkin jugak bende ni mengajar aku untuk jadi lebih tabah dan sabar ?? yee , mungkin.. sebabnye aku boleh perasan tahap kesabaran aku mase dulu-dulu dan sekarang-sekarang . aku lebih sabar sabar dan sabar . aku boleh terime segale ujian yang aku dapat . aku menangis,menangis sampai habis sampai lega . aku bangkit sendiri . mcm dunie ni aku sorang je yang wujud . aku tanak tunjuk sedih aku , aku kuat kuat mcm mr muscle ;)

friends...
If you're alone , I'll be your shadow
If you want to cry , I'll be your shoulder
If you want a hug , I'll be your pillow
If you need to be happy , I'll be your smile...
But anytime you need a friend
I'll just be me

***
i never regret meet all of you
:)

No comments: