nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 9

chocolate

slurpppppppppppppp
http://www.emocutez.com
NOM NOM NOMMMMMMMMM!!

makan
cakap pasal makan !
aku tension aku makan ! aku suke aku makan !
ape pun makan !

tade perut besar tadelah aku namenye
tade usus panjang bukan aku namenye

makanan paling mengghairahkan aku adelah
CHOCOLATE !!

can chuu see thatt ! urghh ~

tiap bulan aku nak cupcakes macam ni

tiap kali hari2 penting aku nak bende alah ni

urgghh ~ kalo bleh raye nak ade bende alah ni

makan cokelah jeee , minum le pulakk

this is feveret gilaaa . chocolate lava ! grr ~

ade sape2 boleyy beli kan hadiah chocolate fountain n takk

kemane saje nak ade bende ni dalam beg , pastu kalo rase nak chocolate amik pastu jilat gune jari , nyum nyummm

tengok ni aku makan donut , chocolate jugakkk

bermakne aku mmg suke wrne chocolate ..

sOoOoo..moral of the story berilah saya anythng yg chocolate , lebih baik bagi chocolate yang makan2 tu . bukan apee , tanak la membazirr ke bg bunge ke ape ke en . tak syok leee . haa,kot2 nnt aku smbung blaja dah grade kan , bagi sekuntum cokelat baru mengasyikkan sikitt !! bunge nnt layu , aku bukan pandai jage bunge punnn . muahahhaa .

er..dapnyeee chocolate cairrr ....

***

No comments: