nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 8

tawan tawan

- orang yang kite benci adalah orang yang kite akan rapat -

setuju tak ? mari pusing pusing macam saya
http://www.emocutez.com
weeeee ~

betol tak ape yang aku cakap tu ? dari kajian dan pandangan aku lah , selalunye orang yang kite benci ni , tu lah orang yang kite akan rapat . korang perasan tak ? korang pun mesti ade jugak kan . aku berani cakap macam tu sebab memang betol terjadi sendiri kat aku . bukan sorang je , ade le jugak tige empat orang yang aku benci , pahtu tuptap rapat pulak sekarang ...

dulu srius aku cakap , asal aku tengok muke die ni mesti nak kutuk caci sume .

''eee , die ni bajet hensem , dah le kalang kabot''
'' ek'elehh , mcm la org suke die''
''kelam betol mamat ni , mcm die sorang je yang ade''

''bapak gedik gile minah ni'
''bajet ade orang nak kat die , cakap je lebih''

kalo terserempak je mesti buat muke menyampah la ape lahh . lawak pun ade . kalo dipikirkan balek kan , budak tu tak buat ape2 pun kat aku , tetibe aku sedap jilat jari je ngutuk die . tu le manusie sekarang , belum ape2 dah berpandangan negetif kat orang lain . tapi yee la mungkin la jugak org tu tak berape baik n attitude die orang tak suke kan , gedik la poyo lah . tapi org tu tak buat ape2 kot kat kite , sian die kite ngutuk2 die . haha . maap bukkk ! tapi lain la kalo die duk ngutuk2 kite jugak en . HAHAA ~

aku cakap ni base on mase aku sekolah dulu laa *ceyyyyyy dah habis skola doh ! err ==' ?? kadang2 en , ape yang kite cakap tu sebenarnye tujukan kat kite . yelahh , ape kite buat , kite dapat balek la kan . mase kite duk ngutuk orang tu tak sedorr ape punn , main bedaiii je mulut ni haa kan . aku cabai kang baru taww =='

dari situ aku perasan yang sebenarnye aku ni berlagak bagus . kan ? yelah keje nak mengate orang jeh , macam la diri tu bagus sgt . ye dakk ? haishh , tu le manusieee skangg . tengok2 sekarang gelak same2 kongsi mslah same , tlong same2 . kan dah salah tanggapan tu . pastu bile dah rapat sembang balek pasal ni duulu aku tak suke hang la ape la blablablaaa . sonok jugakk . haha . lepas tu baru la taw erti kawan ape sume . sayang kawan2 :D

one lesson learned ! DONT JUDGE A BOOK BY IT COVER . haa , paham2 le pikirr . kadang2 en aku nyampah betol taw . asal tgk sape2 mesti nak mengate macam2 . aku cube tuk kurangkan mengate orang ni . tapi setan ni keliling ade kat aku . shuhh shuhh . hari makin hari aku dah boleyy kawal busuk hati aku ni . always think well to others okay :) even orang tu jahat mane pun believe people change :D

anyway, make a new frens . more n moreee . best taw kawan banyak2 ni . kite boleh kenal macam2 character yang ade . ade mereng senget herot gile . best tawww ! huahuahuaa ! tapi kene pandai pilih kawan jugak , jgn la rpat dgn kwn yg busuk hati pijak pale kite ape sume . kite buat baik dibalas baik , kalau kite dibalas jahat tu tuhan nak uji kesabaran kite ni je . make it easy , tak payah nak baran tak tentu pasal je . tak kesah la kaya ka miskin ka bodoh ka pandai ka cantek ka hodoh ka , kawan je . ade sesuatu yang kite tak nampak dalam diri seseorang tu . n lagi satu , tak payah la buat musuh , fikir jauhh jela okay :D forgive and forget

chill yawnnn
mari menari macam saya
http://www.emocutez.com

No comments: